11 آذر 1397 دسته بندی: اخبار

نتایج جستجوی برندهای خودروسازی در جهان

نتایج جستجوی برندهای خودروسازی در جهان

 

کمپانی بیمه‌ی Veygo آماری از از میزان جستجوی برندهای خودرویی در گوگل منتشر کرده است که نشان می دهد برندهای آسیایی بیشترین میزان جستجو توسط کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده اند.
برندی که از همه بیشتر در گوگل جستجو شده است تویوتا است و در 57 کشور از 171 کشور مورد بررسی Veygo در صدر جستجوها قرار داشته. ماهانه 7.8 میلیون جستجو برای نام تویوتا انجام می شود که این اعداد برای هوندا 7 میلیون و برای فورد 6.4 میلیون هستند.
تویوتا در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، فنلاند و فیلیپین در صدر جستجوهای گوگل قرار دارد. پس از تویوتا، بی ام و در رده دوم قرار گرفته و در 25 کشور بیشترین جستجو را دارد و در مقام سوم نیز مرسدس بنز با 23 کشور قرار دارد. لامبورگینی نیز توانسته سرانجام خود را در این لیست قرار دهد و در 12 کشور از جمله ونزوئلا در صدر جستجوها قرار دارد. تسلا نیز در 7 کشور شامل هنگ کنگ، نروژ و هلند بیشترین جستجو را دارد.
کمترین جستجو بین برندها را نیز پاگانی دارد و کرایسلر و آکورا نیز آمار بسیار کمی را به خود اختصاص داده اند. اگر به نقشه ی بالا نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که تویوتا تا چه اندازه محبوبیت دارد.

منبع: Veygo

[kkstarratings]

نوشته های مشابه