11 آذر 1397 دسته بندی: اخبار

هیوندای Palisade به عنوان جانشین هیوندای وراکروز معرفی شد

هیوندای Palisade رقبایی همچون تویوتا هایلندر، هوندا پایلوت، نیسان پتفایندر و فورد اکسپلورر دارد. هیوندای با اختلاف کمی از تمامی رقبای خود قوی تر است و تنها هوندا پایلوت است که قدرتی مشابه هیوندای دارد.

هیوندای Palisade به عنوان جانشین هیوندای وراکروز معرفی شد

هیوندای با معرفی مدل Palisade که در سال 2020 وارد بازار خواهد شد قصد دارد تا وارد بازاری شود که قبلا در آن حضور نداشت. معرفی این خودرو در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 انجام شد و یک اس یو وی هشت نفره بزرگ با سه ردیف صندلی است که بیشتر برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.

هیوندای Palisade

زیر کاپوت پلیسید یک موتور V6 تنفس طبیعی با حجم 3.8 لیتر قرار دارد که می تواند با سیکل آتکینسون کار کند و قدرت و گشتاور آن به ترتیب 291 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و 355 نیوتون متر هستند. گیربکس این خودرو از نوع 8 دنده اتوماتیک است و نیروی موتور را هم به صورت تک دیفرانسیل و هم دو دیفرانسیل HTRAC می تواند به چرخ ها ارسال کند.

هیوندای Palisade

هیوندای برای بهبود هندلینگ این خودرو از رینگ های 18 اینچی استفاده کرده که لاستیک های 245/60 روی آنها سوار شده اند. به صورت آپشن می توان رینگ های 20 اینچی با لاستیک های 245/50 را هم برای این خودرو سفارش داد. بسیاری از بخش های هیوندای Palisade از آلومینیوم ساخته شده اند تا وزن کلی خودرو کاهش پیدا کند.

هیوندای Palisade

یکی از امکانات مهم Palisade سیستم چهارچرخ محرک HTRAC است که به صورت استاندارد در این خودرو موجود نیست و باید برای آن مبلغ اضافه ای را پرداخت کرد. این سیستم چندین حالت رانندگی دارد که شامل نرمال، اسپرت، برفی و اسمارت هستند. در حالت برفی خودروی می تواند به بهترین تقسیم نیرو و کشش دست پیدا کند. این سیستم می تواند روی رفتار تعویض دنده، گشتاور موتور و تقسیم گشتاور بین جلو و عقب و چپ و راست خودرو کنترل داشته باشد. HTRAC حتی دارای حالت قفل دیفرانسیل چهارچرخ محرک نیز است.

هیوندای Palisade

هیوندای، Palisade 2020 را به امکانات ایمنی کاملی مجهز کرده است. تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو شامل سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی بین خطوط، سیستم هشدار خودروی پشت سر، سیستم خروج امن از خودرو، چراغ های هوشمند، سیستم هشدار سطح هوشیاری راننده و کروز کنترل هوشمند هستند.
هیوندای یک سیستم به نام Rear Occupant Alert یا هشدار وجود سرنشین در عقب را به صورت آپشن در Palisade ارایه می کند. این سیستم جدید می تواند وجود کودک و یا حیوان خانگی در صندلی های پشتی را به راننده اطلاع دهد و در هنگام پیاده شدن نیز به راننده هشدار می دهد که صندلی های عقب را چک کند. این سیستم اگر احساس کند که راننده می خواهد پیاده شود بوق خودرو را فعال می کند . یک پیغام نیز به تلفن هوشمند راننده می فرستد. هیوندای Palisade به 7 عدد ایربگ به صورت استاندارد مجهز است و هیوندای امیدوار است که این مدل بتواند 5 ستاره ایمنی کامل را از NHTSA دریافت کند.

هیوندای Palisade

طراحی هیوندای Palisade را می توان شبیه به محصولات روز هیوندای مانند مدل کونا ارزیابی کرد و چراغ‌ههای اصلی، چراغ های روشنایی در روز و راهنما شباهت زیادی به مدل های دیگر هیوندای دارند.
جالب است بدانید که Palisade آیرودینامیک بسیار خوبی هم دارد و ضریب آیرودینامیکی آن تنها 0.33 است. هیوندای طراحی ویژه‌ای را برای ستون A، اسپویلر عقب . جلوی خودرو انجام داده تا بتواند به چنین عددی دست پیدا کند.
با ورود به کابین Palisade طراحی مدرن در کنار تجهیزات خوب را می توان دید. تودوزی این خودرو از چرم بسیار با کیفیت ناپا است و صندلی های ردیف دوم تنها با فشردن یک کلید به صورت برقی تا می شوند. این امکان برای صندلی های ردیف سوم نیز وجود دارد. هیوندای برای تمام سرنشینان در هر سه ردیف خروجی های USB پیش بینی کرده است.

هیوندای Palisade

هیوندای Palisade در ۷ رنگ مختلف از سال 2020 وارد بازار خواهد شد و قیمت آن هنوز اعلام نشده است. گالری تصاویر کامل و یک ویدیو را هم در انتهای خبر برایتان آماده کرده ایم.

[kkstarratings]

نوشته های مشابه