9 تیر 1397 دسته بندی: اخبار

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل جستجو میکنند ؟

گوگل هر ساله لیستی از اطلاعات جستجو کاربران را منتشر میکند. در این لیست ها که برای کاربران جذابیت خاصی ایجاد میکند

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل جستجو میکنند ؟

گوگل هر ساله لیستی از اطلاعات جستجو کاربران را منتشر میکند. در این لیست ها که برای کاربران جذابیت خاصی ایجاد میکند در این مقاله به جستجوی کاربران در خصوص خودرو در سطح جهان میپردازیم. به واقع مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل جستجو میکنند ؟ با گیربکس وان همراه باشید

گوگل برای انتقال بهتر جزییات کار تصویری از کل جهان منتشر کرده است که در آن هر کشور با بیشترین برندهای بازدید شده را نشان می‌دهد که آمار اکثر کشورها به نمایش گذاشته شده است، اما متاسفانه کشورهای محدودی از جمله ایران، سوریه، کره شمالی و… دیده می‌شود که هیچگونه اطلاعاتی از آنان در دسترس نیست و فیلدشان خالی باقی مانده است.

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل جستجو میکنند ؟
براساس داده‌های گردآوری شده از سوی گوگل می‌توان فهمید که برند تویوتا در کمتر از 74 کشور مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، چین و اکثر کشورهای آفریقایی و خاورمیانه به عنوان مهم‌ترین کشورهای جهان، بیشترین آمار بازدید و جستجو را از آن خود کرده است که نشان از اعتبار بالای برند تویوتا در کل جهان دارد.

نکته جالب توجه علاقه مخاطبان خرید خودرو به خودرهایی در کشورهای مختلف می باشد. به عنوان مثال کشور ژاپن برای بی ام دبلیو، ایالات متحده امریکا برای برند تویوتا، بریتانیا برای برند بی ام دبلیو جستجو می کنند.

نکته ای که را که نباید فراموش کنیم نقش تبلیغات در برند سازی یک کمپانی می باشد. با وجود اینکه کمپانی های امریکایی یک سر و گردن از کمپانی های کره ای در طراحی و تولید انواع خودرهای سواری بالاتر هستند اما در خودروهای کره ای نسبت به خودرهای امریکایی بیشتر جستجو شده اند.

 

در این بین خودروهای چینی ساخت داخل و یا وارداتی بازار خوبی در ایران بعد از دو کمپانی ایران خودرو و سایپا ایجاد کرده اند. بازاری نه چندان رقابتی ولی پر فروش!

نوشته های مشابه